Nationaldagen

Jag har aldrig firat nationaldagen på något speciellt sätt, däremot har jag firat min mormor som fyller just denna dag.
Vi har ätit tårta och en massa fika, och jag känner mig fortfarande mätt så här på kvällskvisten.
Samme är och spelar tennis och jag ska se om det går någon bra film på TV.

Imorgon ska jag och se min lillebror och hans tjej när dom går på balen i Piteå. Jag ska aggera fotograf och min syster ska sminka och göra Alexandra ännu sötare.

Och här kommer dagens stora händelse:
Grattis Jenny och Chrille till eran son!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in :)

Så kul med balen! Ger en verkligen sommarkänslor...

2011-06-07 @ 20:45:43
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0