Sommar sommar

Om tre veckor har jag semester, och jag har knappt haft tid att börja längta för det är alltid något man pysslar med om dagarna  samtidigt som man ska hinna jobba så jag har helt enkelt inte insett att det börjar närma sig nu.

Och om två månader fyller Edwin år, två år sedan man låg inne på Sunderbyn i sexiga nättrosor och fullkomligt åt lustgas.
Två år sedan vi fick se våran lilla skatt, snusa på hans bäbishud och stolt visa upp honom för alla.

Igår var vi till Ikea men många av de saker som vi planerat att köpa hade tagit slut på lager. Edwins säng var slut, men det blev en annan som också var jätte söt, blir säkert bra det med. Hittade även hur söta gardiner som helst till Edwins rum (jag vet, jag kommer mig aldrig till att sy upp egna) Småpynt, tårtredskap, burkar, leksaker, sängkläder och annat smått och gott fick följa med hem.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart ni ska få snusa på William:) Vilken dag/kväll kan passa er? Jag är ju för det mesta hemma hela dagarna o kvällarna, i veckan jobbar Chrille o så tränar han på kvällarna. Men han blir ledig i två veckor nu på fredag:) Vi kanske kan komma förbi er e sväng, Chrille har ju inte fått se eran fina lägenhet än :) Kram

2011-06-29 @ 12:33:33
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0