Varmt

Vilken otrolig värme det varit/är. Nu ska vi ju inte klaga på detta men liiite jobbigt är det när luften står stilla och man svettas för minsta lilla.

Igår blev det premiärbad utomhus för Edwin. Inte i någon sjö eller ett hav utan i hans balja. Det tyckte han var jätte roligt, roligare än att ta prover på vårdcentralen. Han blev ledsen då han såg stället och värre blev det när vi kom in, och värst när vi satt i stolen och alla fick hålla fast honom. Någon vikt eller längd var ingen ide att försöka sig på för rädslan var på topp och jag ville inte utsätta honom något mer. Men han växer, så jag är inte orolig över det. Han växer ut tröjor och det är ju ett bevis på att han blir större.

Idag har jag jobbat min enda dag för den här veckan. Imorgon drar vi till Piteå där min lillebror tar studenten. Vi tar med oss en liten picknickkorg då vi misstänker att alla restauranger kommer vara fulla. Så vi hoppas på fint väder, men med lite ljumma vindar.








Kommentarer
Postat av: Alexzandra Strandberg

Så kul för honom att få bada =) Kram

2011-06-10 @ 10:01:39
URL: http://aaes.devote.se
Postat av: Jenny

Tack så mycket!! :) Han är helt underbar o världens bästa förstås! :D Jag hör av mig då vi är redo för lite besök:) Kram

2011-06-11 @ 09:06:06
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0