fläskläpp

Idag stötte jag ihop med Edwin på något underligt vis, jag fick ett sår under läppen och ont i halva skallen medans Edwin verkade helt oskadd. Och tur var väl det, däremot tog smällen så precis på mig att det kändes rejält kan jag lova. Men efter två alvedon blev det lite bättre men det känns som att tanden är lite rörlig. Det har mína två framtänder varit sedan rälsen tog borts men nu känns det som att det blivit värre. Kanske värt att kollas upp.

Idag har det varit en kanondag på dagis. Det gick så bra att lämna, inte en enda tår och han hade ätit så bra! Han har verkligen tagit igen det han gått ner i vikt, jag menar vem orkar palt till efterrätt då man nyss ätit en stor portion med potatis och fisk? Jo Edwin! Han hade bara sovit tio minuter idag men har trots det varit världens gladaste men när klockan slog 18.15 hade han somnat i min famn framför TV:n.

Idag har jag varit på gymmet och det gick jätte bra trots ett lååångt uppehåll. Nu ska det bli läääänge till nästa :)

Nu lite bilder:



Så här ser man ut när man härmar en bil.



Reklam på TV kan vara väldigt intressant ibland.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja kära nån vilken smäll det blev, hoppas huvudvärken har gått över och tänderna sitter kvar.



Lille Edwin han fortsätter att glädja oss med sina härliga miner, det är verkligen hans charm:)



Kram, Kram

2011-03-22 @ 22:44:30
URL: http://www.kathshome.com/blogg/wordpress/
Postat av: Anna

Tack! Det känns superkul och helt rätt. Men nervöst! Och mycket som ska planeras även om det bli en lightmodell för oss. Spännande!

2011-03-23 @ 08:59:52
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0