lördagmorgon

Klockan är snart nio och jag sitter framför nyhetsmorgon och njuter av tystnaden men saknar redan min lille son som befinner sig hos mormor och morfar. Klockan sex vaknade jag första gången och kände mig jätte pigg, kroppen är så inställd på att vakna den tiden men jag lyckades faktiskt somna om till kvart över åtta. Jag tänkte att nu när jag för en gångs skull får sova så måste jag ju faktiskt försöka sova vidare.

Vi hade en jätte trevlig dag igår i Luleå där vi grattade Edwins kusin som blev två år. Först var vi en sväng på stan för att hitta en mössa till Edwin men utan resultat. Den vi beställde från Villervalla var jätte liten, men vi kommer skicka tillbaka och byta den till en större, min tanke var att jag kanske skulle hitta en likadan i Luleå men inte det. Innan vi begav oss vidare på kalas så åt vi lunch på Östens pärla. Jag och Edwin tog en kycklingpizza men det var ingen höjdare. Stark och lite småbränd. Men sen blev vi bjudna på världens godaste tårta som smällte i munnen på oss. Aina och Edwin var så söta tillsammans, trots att det bara skiljer ett halvår mellan dem så hinner det hända mycket på den tiden. Edwin var väldigt kramgo och ville pussas men det gillades inte alla gånger :) Ja dom är bara för härliga de små liven.

Efter kalaset bar det av hemmåt igen, vi lämnade Edwin hos mamma och pappa och handlade sedan hem mat för att göra tacos. Oj så gott det var. Jag hyrde även en film som vi slog på senare med en massa gotta till. Sen stupade jag i säng, man är inte van att vara uppe till tolv nu för tiden, jag vet, jag är en liten pensionär.

Nä nu ska jag klä mig, städa ihop här hemma lite och sen ska jag fara och pussa upp min lille son!
men först lite söta bilder...

...







Edwin är lite för kramig tycker kusin som har fullt upp med att spela innebandy.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä de där med senadrag är verkligen inte roligt! hujja, hoppas att de inte blir värre iaf;)

2011-03-22 @ 07:23:38
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0