Projekt minikök

Hoppsan, insåg att det var ett tag sedan sist. Jobb och mammig son är vad som stått på schemat de senaste dagarna. Edwin har blivit extra mammig och är som ett litet plåster, dock ett väldigt gulligt och mysigt litet plåster. Fick veta att enligt "böckerna" är den största seperationsångesten för ett barn vid 18 månader så det kanke har sin förklaring. Dagis går ju så otroligt bra nu så det är iaf inte det som spökar. Han är helt enkelt en mammig liten killeman.

Vi var som sagt till Piteå i tisdags och det gick jätte bra. Han hade ökat alldeles normalt i vikt och läkaren sa att han är helt i fas med den psykologiska utvecklingen. Den fysiologiska går frammåt dag för dag så både läkare och sjukgymnast tyckte att allt såg kanonis ut. Det har vi ju redan sett själva men det är skönt att höra det från dom proffessionella också.

På söndag stod inredningspartyt på schemat men kvinnan som skulle komma och hålla i allt har inte hört av sig till mig och det visade sig att hon aldrig lagt in mig i hennes kalender. Det var märkligt tyckte jag. Vi pratades vid i början av februari och hon skulle kontakta mig en vecka innan vilket hon aldrig gjorde. Mailade innerum.se igår och då ringde en annan kvinna upp och sa att hon skulle be henne ringa mig. Men det har hon inte gjort så ni som läser min blogg: Det blir inget inredningsparty.

Projekt minikök, vad är det? Jo jag pysslar på i Edwins rum som är bland det roligaste jag vet. Jag har beställt lite smått och gått och ska göra färdigt lite inredningsdetaljer runt hans minikök. Bilder på det kommer innom kort (eller då jag är klar)

Var ut på zara.se som öppnat webshopp idag. Hur söt var inte denna jacka? Skulle passa perfekt till E.


179:-

Ledig fredag,lördag och söndag. Så härligt. Hoppas det blir bra väder så man kan vara ute. Ingen blåst tack!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0