22 månader...

...blev våran lille kille idag. Jag kan inte förstå att han fyller två år om tre månader. Tiden går verkligen fort och man ska verkligen njuta och ta vara på den tiden som är.

"Minns gårdagen, lev idag, dröm om morgondagen"



Att rita är roligt.



Koncentrerad liten konstnär.



Edwin myser med Eddy!



Hej kompis!



"Bara stryka" tänker Eddy.



Färdig på dass men inte klar med läsningen av Kalle Anka.



Dessa härliga miner.



I går grattade vi min kära bror och vi åt till det inte rymdes mer i våra magar. Mamma bjöd på grillat och potatisgratäng och efter det blev det tårta och jag hade bakat en kladdkaka. Allt var jätte gott och min kladdkaka är den bästa kladdkakan jag lyckats få till. Jag har alltid fått mina kladdisar okladdiga. Men den här blev perfekt.

Jag tror att min bror var nöjd över dagen och nu är nästa höjdpunkt för honom studentbal och examen. Kan inte riktigt förstå att han också blir äldre.


Har som sagt jobbat i helgen men imorgon är jag ledig så om det inte regnar ute blir det lekparken och lunch på byn. Vi har haft riktigt tur i helgen då vi även blev bjudna på middag i fredags hos svärmor och svärfar. Där bjöds det också på grillat och en jätte god förrätt som jag aldrig provat tidigare, baguette med chevreost med marmelad på. Det var faktiskt riktigt gott!

Nu ligger sambon på golvet och tränar magmusklerna i reklampausen, vi sitter och ser på "Gone baby gone"
En riktigt bra film.



Min "kladdis"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0