Bihålor

Varför har man det, skulle gärna vara utan dom för nu är jag så less på att snyta mig var femte minut. Det var ett segt och långdraget litet virus som satt sig i mig. Funderar dock på att ringa vårdcentralen imorgon för att utesluta någon infektion.

Ikväll har vi varit och grattat svärfar och då hade Edwin turen att bli klippt av farmor och han blev bara för söt. Eller sötare. Det hade hunnit bli riktigt långt men nu är det lagomt.

Igår var vi på vårat första föräldrasamtal och Edwin fick fem stjärnor av fem möjliga. Nej då inte delades det ut några stjärnor men han är en glad liten prick som pratar och pekar på allt. Tydligen är alla barn så förtjusta i honom och vill gärna pussa och krama till Edwin fått nog och säger ifrån :)

Har massor med bilder som jag tänkt lägga upp, bla på mina nya kuddar, nya nyckelskåp, nya köksduk och Edwins fika som min mamma har virkat men jag har glömt kameran hos mamma. Det får helt enkelt bli imorgon.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0