En natt...

...kvar för den här helgen. Tycker helgen bara rusade förbi mig, trots att jag jobbat. Imorse for samme och Edwin på en cykeltur och en sväng förbi lomtjärn så jag kunde koncentrera mig på att sova. Jag vaknade en gång av att någon var ledsen, då hade Edwin skaffat sig sin första fläskläpp. Han gillar nämligen att sitta i en liten korg vi har här hemma men som idag tippade när han var på väg ur den, och det slutade med ett fall och en blödande liten läpp. Det såg nästan ut som han hade gjort läppförstoring.

När jag vaknade for vi för att hälsa på sammes mormor och morfar och efter det en sväng upp till svärmor och svärfar. Nu är klockan snart åtta och Edwin somnade strax före sju för det blev ingen vila för honom idag.

Såg en bra film igår, Conviction. Så har du lite att göra ikväll se den, eller the next three days, även den en bra film.

Nu ska jag plocka ihop lite här hemma innan jag beger mig på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0