Gräsklippare och fyrahjuling

Nu ligger sonen och sover, jag sitter framför datorn hemma hos mamma och sambon har en liten grabbkväll hemma hos oss. Det blir så att vi sover här jag och Edwin och det passar utmärkt att vakna hemma hos mamma på morsdag :)

Igår var vi som sagt in till stan och jag strosade på som vanligt till klockan slog stängning för affärerna. Jag hittade dock inte det jag egentligen var ute efter men massa annat fick följa med mig hem. Jag hittade ett par jätte fina skor men som tyvärr var för stora, trots minsta storlek syntes inte mina tår så det blev inget skoköp för min del.

När jag var in på Tiimari och tittade på lite pyssel hörde jag hur det började pratas och skrattas, jag vände mig om och mot mig kommer Philip och Fredrik gåendes och jag tittar in i kameran men lika fort vände jag ansiktet bort och blev livrädd att jag skulle hamna på TV. Dom lät precis som dom brukar och de hade med sig en liten kille som skulle köpa sig maskeradkläder. Det var bara en liten rolig händelse som jag var tvungen berätta för er.

Vi åt god mat på ban thai innan vi styrde kosan hem. Väl hemma blev det soffmys med film och lite gotta. Idag har Edwin åkt både gräsklippare och fyrAjhuling med morfar. Lägg märke till det viktiga A:et som moffi alltid betonar men som inte ska vara där. Vi har dessvärre inga bilder på min sköne böne Edwin och hans vrålåk men här kommer lite annat smått och gott...



Köpte dessa ljus på Casa Wikström, dom är matt-svarta och riktigt snygga. Ljusstakarna är från butiken Annorlunda i Luleå och dom fyndade jag på halva priset. Ljusen kostade 45 kr styck.



Edwin fick en liten fotölj som jag ska sy en liten sittkudde till, eller jag ska sätta ett nytt tyg över den dyna som redan är där. Den var jätte smidig och söt, perfekt att ha som mysfotölj. Tanken är att den ska få flytta in i hans rum där jag ska göra en mysig liten hörna med en läslampa och lite böcker.
Den blir din för 299:- och finns på Åhlens i vitt, svart, rött och grönt. Kan hända att den fanns i någon mer färg...



En postlåda till Edwins rum, där ska jag sätta ritpapper och kritor i lämplig höjd så han kan ta fram det själv när han vill rita.



En ny keps!









Utebilder från Tvärrå.



Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Han är nu en pudding! Haha



Kram Alexzandra

2011-05-31 @ 08:23:45
URL: http://alexandrasstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0