ledsen

Har varit på en kvällsprommenad för en liten stund sen, men denna kvällsprommenad slutade i en joggingrunda. Samme ringde med en jätte ledsen Edwin i bakgrunden som var otröstlig och ropade på mamma. Vi hade lagt honom i spjälsängen och troligtvis blev han så rädd när han vaknade och inte kände igen sig. Han sover annars med oss men det känns som att det är dags att vänja honom att sova själv, ja i vårat sovrum förstås. Så jag sprang hem så svetten rann men då hade han hunnit somna om då jag väl var framme, men jag brände några extra kalorier istället.

Imorse var det inte något roligt väder ute så jag och Edwin bakade en sockerkaka, eller Edwin bakade och jag tror det var mer strösocker på golvet än i bunken.

Ikväll har vi även hunnit hälsa på Jenny och Chrille i deras hus och dom har fått det så fint! Sammes mormor och morfar bodde där innan och nu är det som att komma in i ett annat hus. Jätte fint som sagt!

Imorgon är det fredag och då ska jag slinga min faster och på kvällen är vi bjudna på middag i korsträsk.
Och på lördan när jag slutat jobba är vi bjudna hem till mammsen på mat där vi ska fira min lillebror som fyller 19. Eller han fyller egentligen den 24:e men då jobbar alla.

Nu ska jag krypa ner till min son som hamnade mellan oss iaf :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var riktigt kul att ni kom förbi! :) Ja vi är riktigt nöjda o de känns verkligen mer som vårat hus nu än då vi flytta in;) Jamen de tycker jag att vi ska göra:) Jag hör av mig då de kan tänkas passa för oss så hoppas vi det passar för er!:) Hoppas ni får en trevlig helg! Kram

2011-05-20 @ 10:48:33
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0