Sålda

Möblerna jag la ut här tidigare är nu sålda men så småningom kommer jag lägga upp en bild på en tv-bänk som vi gärna vill bli av med. Så håll utkik.

Just nu sitter jag och ser på tv och hoppas det går någon bra film som är sevärd. Edwin somnade klockan åtta efter ett litet bad. Han älskar att sitta och leka med hinkar, spadar och decillitermått. En perfekt sysselsättning för en liten krabat. Edwin hade redan duschat tidigare idag men efter vällingen nu på kvällen fick han äta glass och till slut tyckte jag att det började räcka när även jag hade choklad på mina kläder. Det tyckte däremot inte min son, han blev så arg så han snörde sked och tallrik, och där stod jag och skulle vara allvarlig. Jag har så svårt att vara allvarlig och tillrättavisande när något är så fruktansvärt roligt och man hellst bara vill skratta för att han blir så sur. Han blir så sur att han inte tål sig själv :) Ja man får verkligen skärpa till sig, det är ju rätt viktigt att man visar var vissa gränser går. Men det är inte alltid så lätt.

Har även hunnit med att vara på p-möte idag. Efter det skulle samme inviga nya matstället på byn med några kompisar och sen fara och se bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0