Singoalla

Nu har fikafatet fått ytterligare två sorter, singoalla och chokladbollar. Hur gulligt är det inte. Tack så mycket mamma!



Sitter och ser på En unge i minuten, och man kan inte annat än att bli tårögd när dom små liven kommit fram. Man känner igen sig så mycket i det dom går igenom och man blir lika stolt varje gång man tänker på att man klarade av det.

Inatt får jag sova med min lille gullebulle. Ledig denna natt och har sen bara tre stycken kvar. Min förkylning är fortfarande kvar och har aldrig varit med om något så segt. Nu vill jag så gärna känna mig pigg igen och slippa snyta mig jämt och ständigt.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt galet vad tiden har gått o går fort, vi längtar som tokar! :) Ska bli så spännande o häftigt att få träffa våran son för första gången! Jag hoppas att han inte planerat till att stanna imagen till i mitten av Juni, han får gärna komma tidigare:D Hur är de med er o din förkylning? Blivit bättre? Såfort ni är friska o pigga får ni komma o hälsa på oss på befälsgatan! :) Kram

2011-05-12 @ 07:23:16
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0