Sjukgymnasten

Kommer på hembesök hos oss imorgon på morgonen. Känns skönt att få prata och ställa lite frågor till någon som är yrkesvan och duktig, för det är våran sjukgymnast. Ska bli roligt att höra hur hon tycker att Edwins leder ser ut att vara nu då det är rätt länge sedan hon såg honom sist. När man själv ser sin plutt varje dag märker man inte de små förändringar som sker sakta, sakta. Jag minns när Edwin var fyra månader två dagar före julafton och vi sa "Åhh tänk nästa jul, då springer och går han för fullt"

En ny arbetsvecka är påbörjad. Jobbar sex dagar av sju möjliga.
Nu sitter jag och ser på Victorias liv på 4:an. Oj så jobbigt det måste vara att som förälder ständigt leva med en rädsla om att kanske förlora sitt barn. Otänkbart och fruktansvärt.



Detta stod på mitt köksbord igår.



Gott med kaka.



:)



Badar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka goa bilder:)

Men man blir ju aningen nyfiken vad det är som gör att Edwin ser ut som han ser ett spöke? :)



Kram Mamma

2011-05-30 @ 22:51:07
Postat av: Mamma

Vilka goa bilder:)

Men man blir ju aningen nyfiken vad det är som gör att Edwin ser ut som han ser ett spöke? :)



Kram Mamma

2011-05-30 @ 22:51:32
Postat av: Jenny

Precis, hade mer än gärna kasstat degen o åkt till förlossningen..tänkte att om jag drar igång ett storbak kanske han beslutar sig för att komma, men icket. Hoppas det gick bra med träffen med sjukgymnasten! :)

2011-05-31 @ 22:08:30
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0