Biltema

Idag ska jag bjuda på lite bilder...



Liten kille med mycket hår innan kaluffsten fick åka.



Det spretar åt alla håll och kanter.



Men se så fint det blev efter farmors insatts med saxen!



Det är roligt att se på reklam och sitta i gåvagnen under tiden.



Mitt nya nyckelskåp som jag fyndade på lyxigaplåtburkar.se för endast 295 kr där ordinarie pris var 850 kr!
Det kallar jag ett riktigt fynd och det är ett stort och rejält skåp där du rymmer många nycklar och även lite annat.



Nya kuddar till vardagsrummet, den mönstrade hittar du på ellos.se och den rosa finns på hemtex.



Min nya duk på köksbordet. Finns att köpa på tygaffärn här i Älvsbyn. Tyget är ett spira tyg.



Idag chockade sambon mig och kom hem med två skjortor och en långärmad tröja till Edwin (tröjan glömde jag fota) Det var jätte fina kläder och Edwin blev jätte glad, eller kanske det var jag som blev det.



Min mamma är så otroligt duktig på handarbete. Titta så fint hon virkat till Edwin.



Härliga bakelser som Edwin kan bjuda på när han får främmande.



Så fina.









Nu till dagens rubrik. Jag, Edwin, mamma och pappa drog till biltema i Luleå för att köpa mig en cykel och pappa köpte en cykelkärra så han och Edwin kan ragga i sommar. Prisvärda saker båda två! Min bike kostade endast 1199 kr.
Kärran fick pappa för 990 kr, jätte fin. Tack till pappa som monterat hela kvällen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Härliga bilder på nyfriserade Edwin : )! Och vad fint din mamma virkar!

2011-05-06 @ 08:05:11
Postat av: farmor

vilka underbara bakelser det är ju så man blir sugen.

2011-05-06 @ 08:53:43
Postat av: farmor

lilla magra Edwin, han såg så tanig ut på en av bilderna.

2011-05-06 @ 21:48:02
Postat av: Lisa L

Du , vad tyckte du om cykeln ? va den bra ? e själv ute efter en damcykel, d va ju bra pris ! :D

2011-05-15 @ 14:41:39
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0