Glögg och pepparkaka

Idag när Edwin for på förskolan drog jag och pappa till kanis för ett pass upp för liftspåret och det kändes jätte bra. Återhämtade mig mycket snabbare mellan de brantaste kullarna och gick 1 minut snabbare än sist.

Efter träning och lite städning hemma hämtade jag E och i brist på annat hängde vi med till Kallax för att hämta hem Hanna och Jocke som varit i Stockholm. Hon hade längtat sin systerson så hon följde med oss hem. Sen kom även mamma och bror hit. Jag bjöd på årets första glögggkopp och pepparkaka! Det är verkligen en försmak på julen.

Jag var in på kontorsteknik idag och köpte hem lite papper mm. för att detta år pyssla ihop mina egna julkort.



Rullen ni ser är handgjort papper.



Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Det ser vi fram emot:)

2011-11-08 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0