Julmys

I helgen har vi haft adventsmys hos mina föräldrar då Samme varit i Umeå och hälsat på en kompis. Igår kom ljusstakarna i köksfönstret upp och det tycker jag ger en så mysig stämning. Våran gran har inte fått komma upp än, men den ligger redo på vindan, klädd och klar sedan förra julen. Jag ville ha en riktig gran i år men det tyckte inte S, hans argument för det var att jag tar död på en kaktus, så han undrade hur jag skulle klara av en julgran? Men det blir bra med en vit plastgran i år :)
Men nästa år, då ska jag ha en riktig om jag så ska hugga ner den själv.

Edwin är i en härlig period just nu, det går så oerhört bra på dagis och det speglar även av sig på fritiden. Han är så glad, busig och härlig! Hur trött han än kan vara så är han glad till han lägger igen sina bruna. Det är så roligt och det värmer i hjärtat. Vi var och tog kort på dagis i lördags och det gick över förväntan riktigt bra! Fotografen var lugn och tog god tid på sig! Edwin han snackade på som aldrig förr och det blev många fina kort men något leende gav han oss inte, men han är lika söt för det!

I veckan är det nattjobb som gäller, lite julbak hade jag också tänkt hinna med.
Nu lite bilder...









Den här coola tröjan hade Samme köpt åt Edwin när han kom hem från Umeå.



Leker på sitt rum.




Kommentarer
Postat av: farmor

men så söt Edwin var på kortet,ett sånt måste farmor få för jag har ramar men inga nya kort.

2011-11-29 @ 17:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0