Ny arbetsvecka...

...och allt vad det innebär börjar för mig imorgon 06.45. Denna vecka jobbar jag alla dagar utom torsdag. Men veckan efter den jobbar jag bara två, så en lite jobbigare vecka på sex stycken ska jag inte klaga på,

I helgen har vi tagit det lungt och njutit av ledigheten. Druckit glögg och ätit pepparkakor framför tända ljus och hunnit hälsa på våra familjer. Syster har hunnit kleta färg på min igår alldeles för breda och fula utväxt, men nu är den borta, iaf för drygt en månad framöver.

Grattat några pappor på farsdag har vi också gjort idag.
Edwin köpte glögg, raklödder och en trislott till sin!

Har suttit och kollat runt på lite julpynt ikvälll, har även påbörjat mina egna julkort men saknar bild på någon söt liten tomte som kanske inte helt otippat kommer vara Edwin.

Helgens problem: Vad gör man när sonen vägrar (och då menar jag vägrar) ta på sig sin nya, tjocka varma mössa med öronlappar?

Helgens humor: "Man nögges no trååsä å bååse"
På svenska: "Man måste nog tro sig att bo sig"

Helgens film: The son of no one.
Betyg 3/5







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0