Twilight

Tänk om kvällens eller nattens timmar gick att förlänga! Så skönt att vara uppe länge och sedan lägga sig riktigt trött och då ha kvar minst åtta nio timmars sömn. Zzzzzz.... Just nu är jag jätte trött men tänkte skriva några rader innan jag kryper till sängs.

Barn är roliga och kan ofta mycket mer än vad vi tror och förväntar oss att dom kan.
Idag kommer Edwin in till köket med dvd-dosan i högsta hugg och vill att jag ska komma.
Till min förvåning hade han tryckt ut den skivan som var i, satt tillbaka den i rätt fodral och satt in den skivan han ville titta på nu, och även ändrat från TV till DVD.
Han såg så nöjd och glad ut!
Och jag kunde inget annat än skratta och nypa han i kinden.

Inte nu till helgen men nästa är det skyltsöndag?! Helt otroligt vad veckorna rusar fram.
Skyltsöndag innebär julpyntning så idag beställde jag julgardiner till kök och vardagsrum.
Jag lägger upp bilder imorgon på vilka jag valde för nu ska jag borsta gaddarna och lägga mig.
Imorgon väntar jobb och på kvällen blir det Twilight med Elin!

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0