en bra dag

har vi haft i Luleå idag! Då jag vaknade efter mitt nattpass styrde vi kosan mot stan! Först lunch på Ban Thai och sedan lite shopping! Ett besök hos Sammes syster med familj hann vi också med och efter det blev det en fika på Börjes innan vi begav oss till bion. Vi såg filmen Contagion, den var sevärd men ingen film man behöver se på bio.



Detta hittade jag till lille sonen. Julstassen är inhandlad (röd byxa, grå väst och vit skjorta med röd slipps)
KappAhl hade 25% på hela köpet för medlemmar.
Titta så söta kalsonger, det är Edwins första inhandlade.



Något till mig själv hittade jag också. En fin klänning/tunika från Vila och ett snyggt halsband till.
Den svarta blusen är från KappAhl.



Julkänslor när man klev in till Lagerhaus. Nu fattas bara snön!

Klockan springer iväg, nu blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0