halsfluss

Edwin har de senaste två veckorna blivit sur vid varje måltid och formligen kastat iväg maten och tagit sig för munnen.
Höstblåsor eller tänder på g har varit min första tanke så jag valde att avvakta men idag när vi var på dagge så var humöret ännu värre så jag bestämde mig för att ringa ÄVC. Det visade positivt så nu behandlar vi med Kåvepenin tre gånger om dagen. Stackars liten, halsfluss och vem vet hur länge han har fått dras med det. Det har ju som sagt inte gått något vidare nu på förskolan och en anledning till detta kan vara att han inte kännt sig frisk. Så nu blir det att vara hemma hela denna vecka så får vi ta nya tag efter helgen.

Nu till något lite roligare, den 18:e beger jag och några arbetskompisar till Ikea med kommunal. Ska bli jätte roligt!
Gratis bussresa, kaffe och smörgåspaus.  
Jag ska inte ha något speciellt, men det är roligt att kika och jag är inte det minsta orolig att jag kommer tomhänt därifrån.


Kommentarer
Postat av: Lina-Wilmas mamma

Nämen huvva ! Stackars liten ! Halsfluss är ingen skön historia ! Hälsa han krya på sig från Wilma å Wilmas mamma :)

2011-10-03 @ 22:16:15
URL: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0