höstmörker

Har kännt mig riktigt trött de senaste dagarna men igår kväll bestämde jag mig för att ta igen mig lite så jag la mig med Edwin kring 19.00 och somnade strax efter det för att sedan vakna 02.30. Gick upp och tog en dusch för att sedan somna om igen utan problem och sov till Edwin tyckte det var morgon kring sju. Har även hunnit med två timmars sömn idag med sonen! Sjuk? Nej jag tror det är höstmörkret som spökar!

Uppdatering på dagisfronten:
Jag har varit där med honom måndag och tisdag, sen var mamma/mormor där onsdag och torsdag och det har faktiskt gått jätte bra. Han vidgar sina vyer och tycker nog att det är roligt att vara där, det handlar mer om att släppa mig som är jobbigt för honom. 

Idag provade vi att lämna, tårarna sprutade och han skrek efter mig när jag vandrade mot bilen. Hur kan jag, hur kan jag, hur kan jag? tänkte jag. 
Mitt lilla barn. Det kommer bli bra, det kommer bli bra intalar man sig själv och biter ihop.
Väl tillbaka tror jag att han såg mig komma gåendes genom fönstret för när jag kom in grät han och ropade efter mig. Men när jag väl kom in så blev allt bra igen och fröknarna sa att det hade gått bra! 
Så jag hoppas, hoppas att det bara kommer bli bättre och bättre. 
 Men det känns bra, vi är inne på rätt spår!

Så härligt med ledig helg förresten, sitter framför idol och funderar hur juryn tänkt med vissa av "idolerna"
Det är skämmigt vad dåliga vissa är.

Imorgon blir det en liten sväng på byn, Floristen firar 1 år så jag tänkte kika in där, en jätte mysig blomsteraffär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0