måndag

Såå skönt att sova hemma inatt. Imorgon blir det dagge och träning upp för kanis med pappsen på morgonen.

Idag hade det gått jätte bra för Edwin! Det blir bättre och bättre för varje dag. Än en gång alla fröknarna på Kojan, ni är värda alla guldstjärnor som finns.

Ikväll har vi varit på Cafe storgatan och lyssnat på Jocke och kompani när dom spelade och sjöng.
Edwin tyckte det var jätte roligt och drogs med i musiken. Vi mumsade på allt från räkmackor till varma örtstycken.
Även bror och syster var med, och samme förstås.

Idag hade jag turen att vinna ett jätte fint/oanvänt armband på tradera för ynka 10 kr. Jag har även fått sälja overallen jag lagt ut på blocket så nu ska jag slå in och göra den klar för att skickas imorgon!



Här var man liten och hade 62 på kläderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0