när liten och stor är snorig

Jag måste bara få tippsa alla mammor och pappor med snoriga barn om denna oranga lilla "sköljblåsa" När Edwin var liten, kring drygt ett halvår, var sjuk och full med snor i lillnäsan så köpte vi en slang med små filter som man sög ut snoret med. Jag tyckte aldrig om den där, dels för att jag upplevde att snoret hellre stannade kvar och att Edwin blev rädd för den där "ormen" Då slog det mig att denna lilla sköljboll som man annars använder i öronen för att rensa vax skulle funka lika bra att suga snor med. Och det är helt otroligt så effektiv den är. SLURP säger det och man får trycka ut första laddningen för att fortsätta på den andra. Rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0