Ett rosa paket

Natten till idag fick Edwin feber men har trotts det varit på väldigt bra humör idag. Men något dagis blir det inte imorgon, inte förrens han blir frisk som en nötkärna. Det är bättre att vara på den säkra sidan, dels för att inte smitta andra och dels för att jag på något sätt får för mig att man drar ut på eländet.
Jag gav honom en alvedon innan han la sig, han vaknade nyss och var blöt i svett. Hoppas natten blir bra för samme, han är ju extra mammig när han är sjuk och jag jobbar min första natt.

En rolig sak idag trotts sjukstuga var det rosa paketet.



Där denna sittdyna gömde sig.



:)

Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Hej på er!

Så fin bloggen blev. ¨Lättläst. Bäst är ju snyggingen förståss:)

2011-09-07 @ 20:29:02
Postat av: Mamma Evelina

Vad fint du har gjort de i bloggen!



Och vad fin sittdynan är! Vill också ha en sån i vagnen. Vi har åkpåsen från samma märke och samma mönster. Så snygg :)

2011-09-08 @ 13:07:32
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0