fredag

Då var det äntligen helg och jag är ledig, så skönt. Samme däremot ska jobba imorgon, dock bara fyra timmar så det går fort. Jag tycker dom som jobbar innom handels gör det bra, skulle själv inte vilja byta till deras arbetstider trotts att man innom vården jobbar alla dygnets timmar.

Ni kanske undrar hur det gick på dagis idag, det började inte bra men mot slutet kunde Edwin roa sig med att gunga, men så fort fröknarna kom för nära kom rädslan om att bli tagen ifrån mig.
När vi kom in för att klä av oss och äta lunch gick det mycket bättre än förväntat, han åt riktigt bra och han såg faktiskt glad ut. Han insåg nog att jag inte skulle lämna honom idag.
Så vi kämpar på och hoppas på en bra vecka till veckan.

Igår kväll hade jag besök av kusin Ida, hon uppvaktade mig med ett par jätte fina örhängen från snö.
Tack så mycket. Vi åt av tårtan och äppelkakan som jag bakade dagen innan och surrade på till det var dags för henne att bege sig hem. Till veckan kanske jag ska in till Luleå, då ska vi äta middag och se Jägarna 2.
Om min syster ställer upp som barnvakt ;)

Ikväll har vi varit hos min mor och far, ätit god middag och sett på Idol.
Hur härlig är inte den "blyga" killen. Han är humor och en riktigt duktig sångare.
Min lillebror känner honom och har hört "Ante" sjunga många gånger, och han är tydligen hur duktig som helst.
Och att han är härifrån är ju lite ballt. Och på tal om ballt, har ni hört hans låt på youtube?
"Jag matar mina renar det är ballt, jag matar dom med kvistar och palt..."
Klockren norrlandslåt.

KLICKA HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0