liten kille

Igår hämtade vi ut kläderna från Me and I som hade anlänt på handelshuset. Verkligen jätte fina kläder men byxorna tror jag kan bli stora i midjan, han är ju en sån liten kille. Ska prova dem idag, annars får han se till att knubba till sig över lillmagen.

Igår kikade jag igenom MIO:s möbelkatalog. Oj vad mycket fina saker jag hittade. Den dagen vi bestämmer oss för att köpa/bygga hus kommer det inte vara några problem att veta vad man vill ha, problemet skulle i sådana fall vara storleken på plånboken :)
Det är verkligen helt galet vad man skulle kunna spendera på inredning. Möbler kan vara riktigt dyra, soffor för 30.000, vågar man sitta i dom?
Och mattor för 10.000, där vill man inte tappa ner något blåbär.
Ja det finns verkligen hur mycket snyggt som helst.

Har ni hört att Ikea kanske ska byggas i Luleå?
Då blir jag så här glad:






(bild lånad från google)


Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina ♥

Jaså? Vad häftigt att din mamma kunde sånt :)



Ja dom är jättefina! Vi fick åkpåsen i doppresent :)

2011-09-11 @ 07:43:20
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Lisa L

I luleå vore perfekt :D i umeå är d då klart att dom ska öppna :D

2011-09-12 @ 08:21:57
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0