Mörkret har kommit

Nu blir det riktigt mörkt om kvällarna och finns det något mysigare än att tända lite ljus och slå igång en film?
Det är höstmys!
Har jobbat färdigt min helg nu så imorgon är jag ledig och då drar jag till Luleå efter vi varit på dagge.
Där ska jag träffa mina kära kusiner Ida, Therese och hennes lilla Bella.
Vi ska äta middag och sedan se Jägarna 2.
Ska bli jätte roligt, hoppas även på att hitta en bra/fin vintermössa till Edwin och några presenter till ett par "oktoberkvinnor" ;)
Jag ska även en snabbis in till storheden för att lämna tillbaka vinterjackan jag köpte, inte för att jag ångrat mitt köp utan för att jag hittade en ännu snyggare jacka till ett riktigt kanonpris på lager157.
En Bondelid för endast 800 kr, kostar i vanliga fall ca 1999.
Den har inte hamnat i min ägo än så jag hoppas att den ser fin ut så jag inte står där utan jacka i slutändan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0