nu är det fredagsmys

Äntligen fredag och ledig helg! Sitter och myser framför TV:n och glor på idol. Tjejerna är otroligt duktiga, speciellt Amanda P om ni frågar mig.

Idag började morgonen med lite ärenden på byn, jag köpte nya träningsskor på sportringen, hämtade ut min jacka som förövrigt var väldigt snygg, postade lite brev och var in till kontoret för att fylla i lite tider i personec (ett lönesystem för kommunanställda) Sen gick jag och Edwin hem för att göra lunch, närmare bestämt broccoliplättar.
Eftersom plättar inte är så näringsrikt så slog det mig idag att man kan göra dem lite nyttigare genom att snöra i lite finhackad broccoli, ingenting som märks men som ger den goda plättan lite nyttigare touch!

Sen var det dags för Edwin att vila en timme och när han vaknade gick vi alla tre på cafe storgatan och åt en macka.
Edwin är mest förtjust i rummet med en massa roliga saker som man inte får röra. Men han är då så försiktigt så man behöver aldrig vara rädd att han ska hinna riva ner eller ha sönder något.

Vi har även hunnit förbi mamma,pappa och svärmor och svärfar. När vi kom hem drog jag iväg på gymmet för att göra plats åt lite godsaker. Jag körde en jätte bra ryggövning så när jag gick därifrån kändes ryggen som en hård sten.

Och nu sitter jag här med tända ljus, en godisskål och njuter av denna fredagkväll.
¨


Edwin för några dagar sedan när han bakade en sockerkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0