porslinsfärg

Igår var jag in till storheden en sväng, jag var ute efter en varm vinterjacka så jag gick in på inter sport och hade världens tur då jag hittade en jacka som dom hade på kampanj. Jag betaldade endast 700 kr för den, istället för 1200. Jag hittade även en massa kläder åt Edwin men köpte faktiskt bara några sockar, jag sa till mig själv att man kan inte handla allt gulligt man ser varje gång man är iväg.

Sista affären blev Ica Maxi där jag hittade en riktigt finurlig sak som kommer bli ett roligt och fint minne av Edwin från då han var liten. I denna lilla kartong som fångade min uppmärksamhet gömde sig en vit liten mugg, en pensel och porslinsfärger. Så här blev Edwins alldeles egenmålade mugg:






Sen skrev jag hans namn och dagens datum.

Han gillar att både rita och måla.
Fingerfärg är extra roligt.







Dagen på dagge idag gick över förväntan!
Känns bra, vi laddar för resterande dagar och tänker positivt.
Det här kommer bli bra!


Kommentarer
Postat av: Mommi

Det var den snyggaste designade mugg jag sett, kan man få beställa ett dussin i det utförandet?:)

2011-09-20 @ 08:20:51
Postat av: Mamma Evelina

Oj så sött, vilken bra ide :)

2011-10-05 @ 18:22:10
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0