pratar i sömnen

Så himlarns söt man får vara, Edwin har alldeles nyss pratat massor i sömnen vilket han aldrig gör i vanliga fall.
Det hade varit en rolig grej att ha på film, men det är inte alltid man hinner fånga allt gulligt dom gör.
Har alldeles nyss fört över ca 6000 bilder och massa filmer till min nya hårddisk som jag investerat i för jag vill inte bli av med bilder som jag blev strax efter Edwin föddes då sammes dator gick sönder.

Idag var det inte roligt att bli lämnad på dagis, han hade kramlat sig fast hos samme och gråtit massor.
Han blev ju hemma den här veckan då han blev sjuk, och det är massor med nya barn så det hjälper säkert till.
Hoppas verkligen att detta är en övergångsperiod.

Nu ska jag göra mig klar för sängen, men först lite sköna bilder från då Edwin var yngre :)



Här är han och grattar sin farfar som fyllde 60 år!



Glad!



Haha.



:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0