Rethosta

Att börja om på dagge = rinnande näsa. Iaf för min lille Edwin. Han är inte sjuk, men näsan har runnit i tre dagar. Han har varit frisk som en nötkärna hur länge som helst och vi pratade just om att få se nu hur länge det skulle ta innan daggebacillerna slår till igen. Det tog som väntat inte alls länge. Jag känner av rethosta så det blev ingen träning för mig idag. Jag tog mig på gymmet igårkväll och kände mig jätte pigg, det gör jag iofs idag också men jag vill inte att detta ska bryta ut så det blir vila ett par dagar.

Idag har jag klippt (läs svärmor) mitt hår, vi har även haft besök av Lisa, Pelle och Aina.
Senare på kvällen kom mor, far, bror, syster och Jocke förbi.
Kaffe, surr och en massa skratt.

Ny arbetsvecka imorgon, går på mina nätter.
Helgerna går såå snabbt.



Edwiner äter (dregglar) sin första plommongröt.



Edwin för ca ett år sedan.



En av mina favoritbilder, man kan inte annat än skratta.



:)




Kommentarer
Postat av: Emma

Daggebaciller kommer man aldrig från! :) Typiskt med snuva...



Ja, Me & I vet jag! Min syster har sålt det förut men jag håller inte koll på kollektionerna nu :) Dom har ju ofta jättefina kläder!....som inte ser ut som alla andra. Får väl se om jag lyckas ta mig på något party :)

2011-09-05 @ 12:00:47
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Han ser ut som en liten gubbe i den västen, en skön, go och glad liten gubbe, man får genast lust att nypa små kinderna:)

2011-09-05 @ 23:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0