sjukstugan fortsätter

Vi torkar rinnande näsor, kletiga ögon, sprayar med nässpray och bedövar med alvedon.
Idag har vi faktiskt varit en liten sväng på byn, man måste få komma sig ut en liten sväng.
Däremot blir Edwin hemma imorgon, jag kommer att jobba min natt men samme låter plugget vila en stund medan jag sover.

Till middag idag ska jag göra crepes, det är flera år sedan jag åt det sist men det är faktiskt riktigt gott.
Jag ska fylla dem med köttfärs, färska champinjoner och rivna morötter och toppa dem med lite ost innan dom åker in i ugnen.

Nu ska jag ta mig en kaffekopp!




Kommentarer
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Åh vad gott! Det var länge sedan här också :)

2011-09-09 @ 07:38:37
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0