Äntligen helg!

Idag 21.00 tog jag äntligen helg. Riktigt härligt. Har städat ihop här hemma och ska snart krypa till sängs men först ett par rader här...

Imorgon har jag beställt sovmorgon, inte för att jag tror Edwin bryr sig om det, han är säkert vaken före tuppen.
Mitt på dagen får vi besök av Jenny och William och på kvällen blir det fredagsmys hos mor och far.
På lördag drar jag till Luleå för att umgås med Ida och Tessan, det blir god mat på Allstar och sen fortsätter kvällen hos Ida.

På söndag far vi upp till viken och hälsar på och hoppas på sol och härligt väder!

Nu lite bilder.











:)





Kommentarer
Postat av: Lina- Mamma till Wilma & Wiola <3

Söt edwin :)

2012-04-27 @ 08:23:03
URL: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0