Familjecentralen

Igår hade jag ledig dag så då passade jag och Edwin på att besöka Familjecentralen som öppnat i nya lokaler på VC. Ett ställe jag varmt kan rekommendera till alla föräldrar och barn, stora som små.
Det finns olika rum med olika aktiviteter i varje. Även ett vilorum och gemensamt kök. Kom för att pyssla med ditt barn eller kanske växla några ord med andra föräldrar. På plats finns även personal från BVC om man har något man undrar över, och två specialpedagoger. I det gemensamma köket finns kaffe/te/juice och lite annat smått och gott man kan handla.

Onsdagar mellan 08.30-11.30!

Edwin tyckte det var jätte roligt och hade jag varit ledig varje onsdag hade vi varit där så ofta vi kunnat.

Senare på kvällen drog jag och syrran på gymmet.
Efter tre veckors ihållande och konstig förkylning satte jag mina fötter där igen.
Vi körde ben och jag har knappt kunnat gå ikväll.
I helgen blir det jobb men hade tänkt hinna med två pass iaf.

Nu blir det sängen!


Kommentarer
Postat av: Emma

ja den är verkligen skitsnygg! Hörde rykten om att dom nog skulle beställa hem fler ;)

2012-04-20 @ 21:10:44
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tror att jag ska beställa ett par kavat sandaler o sen ett par sneakers:) finns ju så mycket fint o gulligt till småttingar:) vi borde ses någon dag! Har du mycket till veckan?:)

2012-04-21 @ 11:09:06
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, de är precis dom dagarna jag är ledig;) Jobbar fre, lör, sön o mån nu, så får se hur pigg jag är mån em då jag slutar;) Slutar 16.30 mån så kankse kan kika förbi senare isf?:)

2012-04-22 @ 06:28:22
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo jag har jobbat nu sen i början av mars, inte heltid. Inget jobb i sommar, ska vara helt mamma ledig i fleeera månader snart igen:D synd att vi jobba om varandra. Men vi hörs under måndagen!:) skulle som sagt vara skoj att komma förbi!!:) kramar

2012-04-22 @ 09:14:57
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0