Skärpning

Nej nu är det alldeles för långt mellan mina inlägg. Känns tråkigt då det är så roligt att gå tillbaka i tiden för att läsa om vad som händer om dagarna. Och skriver jag inte med jämna mellanrum så hinner jag glömma en massa saker.

Idag har vi iaf varit in till Piteå med moster Hanna som hade ett litet jobbärende. Jag och E strosade omkring i affärerna innan vi tog oss en tidig middag inne i småstaden. E myser verkligen på och älskar att vara i stan, se folk, äta gott och åka hiss ner till KappAhl.
Att få vandra inne på HM är också roligt, att känna på kläder och hejja på alla man möter.
På vägen hem somnade han gott i bilen och jag hittade två fina sommartröjor åt honom på KappAhl för endast 99:-
Och förresten, imorgon har KappAhl 30% på ett helt köp!

(för medlemmar)

Snart är det fredag och det innebär ledig helg!
Hoppas på solsken så man kan dra till kanis, åka lite pulka och grilla en korv.
Och icke att förglömma: Varm choklad!

Har suttit och kikat lite på lätta,smidiga sittvagnar med fyra hjul. Har lagt upp en vagn i tidigare inlägg som jag/vi funderat på.
Problemet är inte att vi inget sittvagn äger eller att vi varit missnöjd med det vi har, men problemet är att sedan förra sommaren har E blivit ganska mycket tyngre, och vi som har en trehjuling är rädda att han en vacker dag ska välta om han lutar sig för mycket åt någon sida. Det går som sagt aldrig komma ifrån att en trehjuling är mindre stabil än en med fyra.
Vi har aldrig tidigare behövt oroa oss över detta  men nu när han ökat två kg i vikt har det gjort stor skillnad.

Den HÄR har jag kikat på som nu är nedsatt 1000:- på Jollyroom.
Men då är frågan, eftersom hjulen fram är mindre, är det samma princip som en trehjuling kanske?
Jag får fundera vidare...

Nu har jag varit förkyld i ca två veckor och jag har fortfarande hosta.
Så träning har det inte blivit mycket av (ingen alls) men hoppas att komma igen till helgen.
Ska börja med en lång prommis för att känna efter om det påverkar andningen.
Har hört att de förkylningar som går nu inte är att leka med...dom är långdragna och besvärande.







Kommentarer
Postat av: Faster Maria

vad ska bli av denna lilla charmör:) att gilla shopping är inte så vanligt. Ta en shoppingtur till Luleå och hälsa på.

Kram

2012-04-13 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0