Grattis...

Världens bästa pappa på din 49-årsdag!

Idag efter en sväng till Piteå for vi och grattade honom med en prinsesstårta som jag bakat åt honom. Eller bakat och bakat, snört ihop för det är verkligen superenkelt och betyget löd: "bättre än den man beställer" enligt pappa.

Nu är det en ny arbetsvecka och jag går på mina nätter om en stund. Har hunnit slå in några julklappar men jag måste erkänna att jag inte riktigt har någon julkänsla i år. Kan bero på att det mesta av julpyntet ligger kvar i lådor eller för att man helt enkelt ser fram emot huset så mycket. Hur som helst blir det iaf supermysigt då julafton väl kommer.

Här kommer några bilder på helgens saffransbullebak.

Sista bilden är Edwins bulla med en massa mjöl(?) på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0