En ny vecka

Då var det måndag igen och den här veckan är det jobb som gäller alla dagar förutom torsdag. På onsdag slutar jag däremot tidigare för då kommer sjukgymnasten från barn i Piteå på hembesök.

Är ganska nyhemkommen från gymmet där jag och syrran tränat tillsammans. Vi peppar och stöttar varandra och har tränat mycket tillsammans förr och det gör träningen extra rolig.

Min lille kille sover gott och även jag ska krypa ner under täcket och ladda för en ny dag imorgon.
Dagarna går så otroligt fort att snart är det sommar igen.
Kanske känns det långt bort för vissa om man tittar på mätaren som visat uppemot -39, men innan vi vet ordet av klagar vi på att det regnar eller är för varmt.



En liten Edwin med sura minen.


Kommentarer
Postat av: farmor

Lilla söt nöten Edwin..

2012-02-09 @ 13:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0