Sara tippsar

Det finns verkligen hur mycket fina,söta och häftiga kläder till flickor men till pojkar är utbudet långt ifrån lika stort och jag tycker det är så tråkigt. Om man besöker HM, Lindex eller KappAhl är det samma tråkiga tröjor. Inget nytt, inget stilrent eller annorlunda. Hawaitryck, stora siffror eller monster pryder det mesta. Okej, visst kan man ha tur att hitta en del fina plagg men i överlag är variationen inte så stor vad gäller pojkkläder.
Men idag visade mamma mig en sida med kläder som öppnar webshop om tre dagar som jag tänkte tippsa er om.
Verkar vara jätte fina kläder och med lagoma priser.

Kika in HÄR!

Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina

Men dom har redan haft webshop innan. Har sett många längre ner i Sverige som brukar ha klädpartyn med pomp de lux. Och efter jul har jag för mig att dom reade ut massor i webshopen. De kanske bara är de att dom tagit in nytt nu och öppnar upp webshopen igen? Fina kläder har dom iaf :)

2012-02-26 @ 08:22:57
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0