Ännu en...

... jobbarhelg till enda. Sitter och förbereder mig inför mitt lönesamtal som jag har imorgon. Det är tyvärr alltid svårt att framhäva sig själv och stå för det man tycker att man själv är bra på. Det är synd, för den som förlorar på det är en själv. Men jag har blivit mycket bättre så jag tror det kommer gå bra imorgon. Vem vet, kanske det går så bra att jag bjuder alla mina läsare på en köttbit från Tresco. Ja och den goda beasåsen förstås, icket att förglömma.

På tal om mat, vi är så glada här hemma då våran Edwin börjat äta så otroligt bra. Han äter stora mängder både till lunch och middag. Mellanmål äter han också mer än gärna och det går inte att beskriva med ord hur underbart detta känns. Att vara förälder till ett matkräset barn är inte roligt men nu är det som att den kräsna tiden och dålig matlust helt plötsligt har vänt. Han har gått upp 3 hg innom loppet av knappt två veckor, och det är en kraftig ökning för honom, ja även procentuellt sett.

Skönt med ledig dag imorgon, och att vi är lediga alla tre är ännu bättre. Synd bara på mitt lönesamtal mitt på dagen, annars hade jag varit sugen på att besöka teknikens hus i Luleå.
Sist jag var där var när jag gick praktik på gymnasiet, typ sju år sedan? Jisses vad tiden går.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0