En bra dag...

...har det varit idag. Pulkaprommis på fm innan lunch och vila. På e.m drog vi upp till korsträsk där det vankades trerätters och firande av min älskade sambo som tidigare nämnt nu är legitimerad sjukgymnast. Vi åt som vanligt super god mat som svärmor och svärfar tillagat och efter det tog vi fram tårtan för att bli ännu mättare!
Det är så otroligt roligt att se Edwin med sina tre småkusiner. Man får sig alltid ett gott skratt och alla är dom så söta och härliga. När man ser och hör dem blir man glad i kroppen.

En mindre rolig sak idag är våran systemkamera som kanske har gått sönder. Objektivet klarar inte av att fokusera.
Funderar på om man kan lämna in en kamera på någon typ av service?
I absolut värsta fall måste jag köpa ett nytt. Har tittat runt lite grann och det objektiviet vi har ligger kring 1700-1800 kr.
Ett bättre objektiv lyckades jag hitta för bara 200 kr mer, så går inte det nuvarande att laga blir det ett nytt.
Det går inte att vara utan kamera, inte sedan man fick barn.
Men nu ska vi hålla tummarna på att detta går att fixa på något sätt...

Nu är klockan ny dag så jag ska hoppa i säng.



Tidigare i veckan. Först plättar och sen hallonsylt till efterätt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Men så söt! De flesta (vuxna) vill ju ha sylt TILL plättarna. haha typiskt barn att äta en sak i taget :)

2012-01-26 @ 11:59:06
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0