L i minst fem år?

Det är verkligen skönt att sätta sig ner med datorn på kvällarna. Man har plockat och städat undan, sövt lilleman och gjort i ordning allt inför kommande dag. Det är jobb och dagis som gäller onsdag och tordag. Jag har varit ledig måndag, tisdag och är även ledig fredag till måndagkväll. Så det här är en riktigt skön arbetsvecka, endast arton timmar ska göras.

Igår blev Samme 26 år så vi hade främmande hela dagen lång och vi bjöd på daimäppelkaka med vaniljvisp. Det är verkligen en favorit och är lätt att snöra ihop. Snickerskaka och bountybollar kunde också mumsas på. När S öppnade paketen på morgonen blev han jätte nöjd över de två skjortorna som jag handlat, iaf till han fick syn på att jag tagit storlek M och han har haft L i minst fem år. Hmf, hur tänkte jag där egentligen. Tur det var ok att bytas till större.

Idag blev det en snabb sväng till Piteå med mamma och syster. Jag skulle inte dit för att handla utan hängde med för att göra något och Edwin älskar att åka i mormor och morfars bil, även att vara i stan där det finns mycket att titta på, ja om än man nu inte får kolla på allt, han var på väg in under en provhytt där han såg två kvinnliga ben skymta. Tur jag var snabbt framme.

Jag fyndade faktiskt en silverring och ett läderarmband på 75% så det blev ynka 71 kr för båda, och det kallar jag fynd.
Vi åt sallad och kikade lite i affärer innan vi begav oss hemmåt igen.
Nu sitter jag här och ska skala mig ett äpple innan jag går och knyter mig.



Edwin gav sin pappa det rosa paketet som innehöll en liten parfym,deospray och lotion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0