Middag, bio och Ida

En trevlig eftermiddag spenderade jag idag (läs igår) i Luleå tillsammans med Ida. Vi åt god mat, gick på cafe och avslutade kvällen med att se filmen Hamilton. Den var bra och jag som gärna ser svenska filmer ger den 4 av 5 stjärnor!

Någon shopping blev det inte, men en kvinna på affären Lusch ville sälja varenda produkt dom hade inne.
Nästan lite galen men som tur var ringde sambon och jag skyndade snabbt därifrån.

Nu lite bilder.



Här är Edwin när vi hälsade på min faster i Luleå.



Dom hade satt upp en otroligt fin tapet i deras kök som jag blev kär i. Gjorde sig ännu finare i verkligheten.



För någon dag sedan somnade Edwin i min famn framför TV:n. Jag la ner honom och när jag tittade till han lite senare "visade han finger"



Godis är gott!



Edwin är jätte duktig på att sprätta och pricka grodorna rätt i skålen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja lill Edwin han slår då mormor i att "sprätta groda" med hästlängder och inte bara det, att fika också;)

Kram mamma

2012-01-18 @ 23:39:31
URL: http://www.kathshome.com/blogg/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0