Rambo

Igår tog jag semester så samme fick fara till Luleå på avslutningsfest med klassen. Dom hade nostalgi-tema och S klädde ut sig till Rambo! Har inte fått se någon bild ännu men hoppas att det kommer upp på fejjan av någon som förevigat partajjandet. Jag och Edwin partajjade hos min mamma och pappa med lite fredagsmys och stannade över till idag. Vi har hunnit ut på en liten prommenad men det var nästan för kallt, iaf för kinderna. Efter prommisen hälsade vi på Tessan,Daniel och Bella som var hos Henka och Anette över helgen. Vi drack kaffe och surrade på innan det blev dags att bege sig hemmåt för att göra lunch. Nu sover Edwin middag och jag funderar på att kojjsa ner mig med honom.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Då kanske vi får se en look-a-like bild;)



Kram Mamma

2012-01-14 @ 23:40:19
URL: http://www.kathshome.com/blogg/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0