skaljacka

En mysig dag i Luleå hade vi igår. Lite shopping på eftermiddagen då jag kom in till stan kring tre och när samme kom efter att han slutat jobba checkade vi in på Elite. Standarden på rummen var verkligen inte som jag trodde eller kom ihåg att dom var, utan mycket tråkigare. Grönmålade väggar och en sträv/hård matta till golv. Dom kommer måsta uppdatera sig lite om dom ska konkurrera med det hotell som just nu är under uppbyggnad mitt emot smedjan.

Här kommer ett av mina två inköp igår:



Skaljacka åt Edwin.
Från PoP!

Inköp nr 2 blev en koboltblå kavaj åt mig själv.

Efter några bacardi drog vi vidare på Ban Thai för att äta och avslutade kvällen med Mission Impossible.
En bra film!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej!

Du har inte lust att sälja jackan? Vad är det för stl? Med vänlig hälsning, Emmy

2012-06-08 @ 23:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0