Bara 12 dagar...

...kvar att jobba till jag går på semester! Men vart är värmen? Tänk om vi inte får någon sommar i år, eller så kommer den då jag börjat om att jobba. Hur som haver så kommer det bli så skönt!
Här hemma rullar dagarna på som vanligt. Jobbar i helgen men har varit ledig igår och idag. I måndags köpte vi ny bil och Edwin älskar den eftersom den är jööööd!
Nu har vi våran gamla SAAB som vi tänkte bli av med, så vet ni någon som behöver en bil har jag en till övers för en billig peng.
Behöver du vaxa benen, noppa/färga bryn eller kanske bli sminkad av en duktig makeupartist i sommar?
Ring då på Vejm Make Up i Piteå för där jobbar min bästa syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0