Söndag

Ännu en jobbarhelg är över och i veckan jobbar jag endast onsdag och torsdag. En lugn och skön arbetsvecka.
Men onsdag kväll träffas vi hela arbetsgruppen för att äta gott på Tresco. Det ser vi fram emot.

Imorse när jag cyklade till jobbet var det massor med slask och snö på vägen. Då kändes semestern inte alls så nära trotts att det bara är drygt en månad kvar. Nu har visserligen allt smält bort under dagen men det känns bara lite onödigt. Nu vill vi ha grönska,värme och solsken!

Idag har Edwin klippt av en del av sin lilla kaluffs på huvudet. Samme och E var upp till korsträsk då jag var på jobbet och svärmor gjorde han söt(are) ännu en gång!



Titta vilken söt tröja min mamma sytt åt Edwin.



Och även ett par bruna velourbyxor som matchar till.
Ni kan skymta dom här under tröjan.



Tidigare i veckan när jag stod och lagade middag hittade jag min lille sköning som hade somnat på soffan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0