Ny vecka

Söndagkväll och ny arbetsvecka imorgon. Går på mina nätter och det känns bra, man hinner bli less dag och kväll lagomt till det är dags för nätter igen.

Idag har vi varit hos mor o far, jag har hjälpt till att måla lite grann och samme har snickrat på Edwins bokhylla. Efter lite målarfärg,arbetsöl och trädamm i öronen intog vi middag ala ÄP resturang. Efter sista tuggan drog vi vidare till min moster där vi blev bjudna på knäckig kladdkaka. Mätta(re) begav vi oss hem för att natta lillkillen som nu sover gott, och det ska jag snart också göra!

Jag vet inte hur man skall gå tillväga om man vill skriva under de bilder man lägger upp? Hursom, en bild från igår då vi hälsade på hos syster och jocke!
Edwin ritade och smakade på pennan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0